Co je cílem projektu?
Předmětem projektu je pořízení technologického celku zahrnujícího jak software, tak nezbytný hardware – systém turniketů, samoobslužných terminálů, centrálního serveru a e-shopu, který bude přínosem z hlediska automatizace a digitalizace procesu odbavení zákazníka skiareálu. Součástí technologického řešení je i implementace API rozhraní, které umožní přenos dat z centrálního serveru do stávajícího podnikového IS k jejich dalšímu zpracování. Toto řešení významně přispěje k digitalizaci celého procesu a nahradí manuální práci zaměstnanců podniku, kteří jsou v současnosti nuceni data do podnikového IS vkládat ručně.
Realizací projektu bude nově návštěvníkům umožněn nákup jízdenek (skipasů) on-line v novém Eshopu, samoobslužné vyzvednutí zakoupených jízdenek prostřednictvím automatu v kteroukoliv denní dobu (výdej karet zakoupených online), samoobslužné vrácení čipových karet prostřednictvím automatu v kteroukoliv denní dobu (ověření validity karet, vrácení zálohy).
Jaká změny jsou v důsledku projektu očekávány?
Nový systém přinese komplexní integraci všech částí provozu, technologický celek přináší vzájemné propojení a díky provázání a přenášení dat pomocí API budeme mít všechna data jak z půjčovny, lyžařské školy tak z prodeje jízdenek na jednom místě a umožní nám to zcela automaticky integrovat všechna prodejní data do účetního software.
Zcela nové funkcionality po zavedení systému:
- možnost prodeje jízdenek pomocí e-shopu, který je součástí celku
- možnost bez obslužného výdeje jízdenek v areálu
- možnost bez obslužného vrácení čipových jízdenek v areálu
- automatický přenos prodejních dat do interního informačního systému
Rozšíření přístupového systému a integrace prodejních a výsledkových dat do stávajícího IS ve Skiareálu Olešnice v O.h. je spolufinancován Evropskou unií. Umožnění nákupu online a bezoblužného vyzvednutí jízdenek, zlepšení uživatelského komfortu návštěvníků a integrace prodejních dat do stávajícího informačního systému společnosti.